Optimizare SEO

Implementare Strategii SEO pentru cresterea afacerii tale

Cu exceptia cazului in care site-ul tau are probleme grave de penalizare, marea majoritate a traficului trebuie sa fie prin intermediul motoarelor de cautare. Cand o persoana cauta o intrebare sau o expresie in caseta de cautare a Google, ii este oferita o lista de rezultate pe care Google o considera potrivita. Treaba ta este sa te asiguri ca esti printre primele rezultate in acest clasament pentru ca potentialii clienti sa iti gaseasca site-ul.

Unele cuvinte cheie sunt mai competitive decat altele iar acestea sunt mai profitabile. Cercetarea cuvintelor cheie necesita o experienta destul de mare pentru a gasi acele cuvinte relevante site-ului tau pentru a genera un trafic mai bun. Acesta este unul din factorii determinanti ai succesului in SEO.

Analiza Site & Keyword Research

Orice campanie SEO incepe cu o cercetare in profunzime a cuvintelor cheie pentru a descoperi cele mai relevante cuvinte cheie cu volum mare de cautare in motoarele de cautare. Monitorizarea listei de cuvinte cheie este cruciala pentru a evalua succesul oricarei campanii SEO.

Scriere si Aranjare Continut SEO

Urmatorul pas este crearea de pagini noi cu text optimizat SEO pe cuvintele cheie relevante din research.

Optimizare SEO On Page

Odata ce au fost alese cuvintele cheie si url friendly, urmatorul pas este optimizarea eficienta a fiecarei pagini din site pentru respectivul set de cuvinte cheie relevante. Meta title, meta description, tagurile din header, densitatea cuvintelor cheie in pagina si alti facturi on page sunt optimizati in acest pas.

Link Building

Acest pas esential este de obicei factorul care face diferenta intre site-urile care ajung in primele locuri in Google si cele care sunt in paginile inferioare in Google. Link-uri pe site-uri relevante, cu autoritate mare si alti factori duc la imbunatatirea pozitiei in Google pe termen lung pentru site-ul tau.

SEO OnSite

Optimizarea SEO on-site se referă la acțiunile de optimizare aduse paginii web, codului sursă ori structurii și design-ului acesteia, cu scopul de a deveni cât mai atractivă pentru vizitatori.
Mulți experți SEO consideră că această variantă este calea cea mai bună pentru a aduce un plus de popularitate pentru website-urile nou create, care trebuie să urce rapid în clasamentul motoarelor de căutare.

Printre strategiile de optimizare SEO on-site se numără: îmbunătățirea vitezei de încărcare a site-ului, prelucrarea imaginilor, scrierea cu atenție a titlurilor și a descrierilor, eliminarea erorilor, optimizarea structurii de adrese URL și de legături interne, folosirea unui sitemap, folosirea în text a etichetelor h1, h2, h3, etc.
Ca un rezumat, optimizarea SEO on-site are drept scop principal îmbunătățirea experienței vizitatorilor pe un anumit site. Un vizitator mulțumit înseamnă trafic crescut și vânzări mai mari, mai ales în cazul magazinelor online.

Așadar, poate cel mai bun sfat pentru o strategie bună de optimizare SEO on-site este crearea de conținut relevant și de calitate, un conținut care prezintă interes pentru utilizatorii de internet, și mai puțin pentru a satisface cerințele motoarelor de căutare.

SEO OffSite

Odată ce s-a pus la punct conținutul unui site cu ajutorul tehnicilor de optimizare SEO on-page sau on-site, atenția se poate îndrepta către un alt aspect, unul foarte important, care contribuie la construirea credibilității site-ului de promovat, și anume creșterea numărului de link-uri inbound (link-uri către site-ul de promovat venite de pe alte pagini web). Pe lângă acest aspect, foarte important de bifat este și construirea unei reputații corespunzătoare în Social Media.Chiar dacă Google păstrează secret algoritmul de ranking al paginilor web, acesta oferă totuși destule informații cu privire la cum anume se creează conținut relevant pentru utilizatori. Mai mult, în ultima vreme se fac tot mai multe analize și studii cu privire la ce anume presupune o optimizare SEO de succes, așa că există anumite secrete care pot fi folosite pentru o mai bună poziție în clasamentul motoarelor de căutare.