Promovare Google (PPC)

Adwords - Pay Per Click

Construim strategii de promovare competitive și eficiente pentru mediul online, gândite pentru succesul afacerii dumneavoastră!

Promovarea prin Google Adwords: absolut necesară pentru orice afacere online

Promovarea prin Google Adwords presupune setarea unei campanii PPC (Pay Per Click), care mai apoi este administrată săptămânal / lunar. Acest tip de promovare include setarea unui buget alocat lunar la Google, pentru ca site-ul tău să apară între primele poziții.

De ce spunem că este necesară oricărei afacere online? Pentru că promovarea prin Google Adwords poate ajuta un website au o afacere online să crească repede și să aducă vânzări încă din prima zi.

Ce este Google Adwords

Exact cum spuneam mai sus, Google Adwords este un serviciu de promovare PPC (Pay Per Click). Ce înseamnă asta? După setarea campaniei și a cuvintelor cheie, site-ul tău va apărea între primele poziții la google. Tu vei plăti numai în cazul în care cineva dă click pe site-ul tău!

În acest mod, te vei asigura că bugetele tale merg concentrat înspre cei care caută serviciile tale. Fiind o campanie care afișează anunțul doar pe cuvintele cheie setate, îți vei canaliza resursele mult mai bine.

Puteți vedea aceste informații și pe site-ul oficial Google Adwords.

Unde vor apărea anunțurile?

Vei observa în poza, că la căutare pe cuvântul promovare, avem un anunț care apare primul în listă. Restul site-urilor care apar după acesta sunt poziționate acolo organic, deoarece autoritatea lor pe acest cuvânt este mare:

Așadar, acum ai posibilitatea să apari încă din prima zi printre primii la căutările Google! Bineînțeles, dacă ești dispus să plătești pentru asta…

Licitarea cuvintelor cheie

La bază, campania funcționează pe un principiu simplu. Pe fiecare cuvânt de căutare, există mai multe site-uri care licitează o anumită sumă ca să apară printre primii. Dacă eu licitez 2 lei, iar tu licitezi 2.5 lei, tu vei apărea înaintea mea. ATENȚIE, vei plăti doar 2.01 lei dacă cineva dă click pe site-ul tăul!

Plecând de la acest principiu, campania ar multe setări în spate care să-i spună motorului de căutare când să afișeze anunțul tău și când nu. Are de asemenea o grămadă de funcționalități de filtrare geografice, demografice și după interese, în funcție de tipul de campanie creat.

Fiecare tip de afacere funcționează diferit de celelalte, iar de aceea tipul de campanie se poate seta diferit, în funcție de asta.